به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
**حيات غفلت رنگين يك دقيقه ي حوا ست**
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:,
برای رفتن

 

 

 

يك روز وقتي
از زير سايه هاي ملايم خوشبختي
پرسه زنان
به خانه برميگشتيم
از زير سايه هاي مرتب مصنوعي
مردان ارشيتكت را ديدم
در صف كراوات
چرت ميزدند

 

 

 

ماندن چقدر حقارت اور است
وقتي كه عزم تو ماندن باشد
حتي روز
پنجره ها به سمت تاريكي
باز ميشوند
اگر بتواني موقع رسيدن را درك كني
براي رفتن
هميشه فرصت هست
اين دريچه را باز كن
چه همهمه اي مي ايد
گويا
مرغ و متكا توزيع ميكنند
اينها كه در صف ايستاده اند
به خوردن و خوابيدن معتادند
وقتي بهانه اي
براي بودن نداشته باشي
در صف ايستادن
خود بهانه ميشود
و براي زدودن خستگي بعداز صف
ورق زدن
يك كلكسيون تمبر
چقدر به نظرت جالب ميايد
امروز
در روزنامه خواندم
ته سيگارهاي چرچيل را
به قيمت گزافي فروخته اند
اه خدايا

 

ادم براي سقوط

 

 


چه شتابي دارد

ديروز در باغ وحش
شمپانزه اي ديدم
كه به نظريه داروين
فكر ميكرد
چگونه ميتوان
با اين همه تفاوت
بي تفاوت ماند؟
پشت اين حصار
چه سياهي عظيمي خوابيده است

 

به دلم گفتم:برگرد براي رفتن فكري بكنيم

سلمان هراتی

 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت11:32---1 آذر 1391
سلام
من بازم آپم
منتظر حظورت هستم
ممنون بخاطر اینکه همیشه به وبم میای


نسیم
ساعت19:29---25 آبان 1391
نـه تـَلـخَـم
نَـه شیـریـن

مَزه ے بے تـَفـاوتے میـدَهـم این روزهــا

میــدانے !!
جِنس حـالَم زیاد مَرغــوب نیــست


sajad
ساعت13:30---25 آبان 1391
سلام پریسا خوبه . من دیگه زد بسرم شروع میکنم به رفتن دانشگاه دانشگا یک چیز دیگه ای است

nima
ساعت23:48---24 آبان 1391
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


فرناز
ساعت17:12---24 آبان 1391
مثل همیشه عالی بود پاسخ:ممنون عزيزم بابت نظرات زيبات

sajad
ساعت12:45---24 آبان 1391
سلام پریسا خانم من از امروز دارم کارام میکنم تا از اول برج برم دانشگاه فوق دیپلم گرفتی یا نه تازه

mehran
ساعت10:45---24 آبان 1391
...........@@@

............@@@@@@@@@

...............@@@@@@@@@

....................................@@

....................@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

......................@@

..................................................

@@@...............................@@@

@@@................................@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@

...@@@@@@@@@@@@@@



..................@@...@@

..................@@...@@

......................@@

......................@@

............................

...............@@@@

.............@@.......@

................@@@@@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

..............................@



منتظرم كه بيايد.





ام جی زمان
ساعت18:05---23 آبان 1391
ماندن چقدر حقارت اور است ...

نسیم
ساعت15:35---23 آبان 1391
ببخشید یکم با سیستم وبلاگت غریبه م. نظرم چندبار ذخیره شد انگار...! نمیدونم. از صبحم هر چی سعی کردم اسم وبلاگمو بنویسم تو لینک لیستت نشد.
خلاصه من تو وبلاگ خودم لینکت کردم.


نسیم
ساعت15:23---23 آبان 1391
سلام دوستم. زیبا و آرامش بخش نوشتی!


موفق باشی.


اروشا
ساعت14:30---23 آبان 1391
سلااااام
چه قشــــنگ و خااص !
دوس داشتــــم.
مرسی دعوتم کردی رفیق ِ
دوستداشتنی درجه یکه من !


roya
ساعت19:16---22 آبان 1391
مثل همیشه عالی بود

sajad
ساعت11:44---22 آبان 1391
من دیگه رفتم تو هم بیا راستی جوابم بده اینم سوال مگه مدرسه نداری ؟

sajad
ساعت11:42---22 آبان 1391


sajad
ساعت11:42---22 آبان 1391
ﺍﯾﻦ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ


ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺮﺩﻩ ﺍﯼ

ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﯿﺪﻫﻢ

ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺫﻫﻦ ﺗﻮ ﻋﺒﻮﺭ ﮐﻨﺪ

ﺻﺤﺒﺖ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﯽ ﻧﯿﺴﺖ

ﺻﺤﺒﺖ ﺍﺯ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺍﺳﺖ


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت11:01---22 آبان 1391
سلام ابجی پریسا

خوبی؟؟؟

خیلی خوب بود!مخصوصاً«آدم برای سقوط چه شتابی دارد»

بیست


sajad
ساعت10:33---22 آبان 1391
سلام پریسا خانم چه عجب این طرفا
بازم خوشحال شدم راستی یک سوال برام پیش امده میشه بپرسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 9:0 |پريسا نويدادهم